Servicebetingelser for Zinova
Generelle oplysninger Zinova
4450 Jyderup
Email: zinova@outlook.dk
Priser og betaling Hos Zinova er alle priser opgivet i danske kroner (DKK) og er ekskl. moms, medmindre andet er angivet. Vi forbeholder os retten til at ændre priser uden forudgående varsel. Betaling kan ske via bankoverførsel eller MobilePay.
Levering af serviceydelser Zinova leverer rådgivningsydelser inden for marketing og forretningsudvikling. Alle ydelser aftales skriftligt via kontrakt eller bekræftelse pr. e-mail. Leveringstid afhænger af den specifikke opgave og aftales individuelt.
Reklamationsret Vi bestræber os på at levere service af høj kvalitet. Skulle du opleve fejl eller mangler i vores ydelser, bedes du kontakte os skriftligt inden for 14 dage fra leveringstidspunktet, så vi kan finde en tilfredsstillende løsning. Reklamationsretten gælder ikke for:
- Forventningsafstemte strategier, der ikke medfører de ønskede resultater.
- Ydelser, hvor kunden har afveget fra Zinovas rådgivning.
Fortrydelsesret For tjenesteydelser har du som udgangspunkt ikke fortrydelsesret, når leveringen af ydelsen er påbegyndt med dit samtykke. Ønsker du at annullere en aftale inden påbegyndt arbejde, skal dette ske skriftligt senest 48 timer før den aftalte leveringsstart.
Ansvarsfraskrivelse Zinova kan ikke holdes ansvarlig for indirekte tab, herunder driftstab, mistet omsætning eller goodwill, som følge af rådgivning eller strategiske beslutninger truffet på baggrund af vores ydelser.
Videregivelse af oplysninger
Vi videregiver visse personoplysninger til betroede samarbejdspartnere og underleverandører (f.eks. IT-udbydere, betalingsløsninger eller freelancere), når det er nødvendigt for at levere vores tjenester. Alle tredjeparter, som vi samarbejder med, er underlagt skriftlige kontrakter, herunder tavshedspligt og databehandleraftaler. De forpligter sig til at behandle oplysningerne fortroligt og udelukkende i henhold til vores instruktioner og gældende databeskyttelseslovgivning (GDPR).
Klagemuligheder Hvis du ønsker at klage over en ydelse fra Zinova, bedes du først kontakte os skriftligt på zinova@outlook.dk. Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser inden for 2 arbejdsdage. Hvis vi ikke kan finde en tilfredsstillende løsning, kan du indgive en klage til: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning Carl Jacobsens Vej 35 2500 Valby www.forbrug.dk
Persondatapolitik For at kunne levere vores ydelser registrerer vi følgende oplysninger:
- Navn
- Adresse
- Telefonnummer
- E-mailadresse
- Oplysninger om den aftalte service
- Evt Cvr
Dine oplysninger behandles fortroligt og anvendes udelukkende til levering af ydelser og kundekommunikation i overensstemmelse med vores persondatapolitik. Du kan til enhver tid anmode om indsigt i dine oplysninger eller få dem slettet ved at kontakte os.